Friday, December 23, 2011

God Jul!



2 comments:

  1. Hej! =)

    Hamnade på din blogg av en slump och har läst lite. Tänkte bara fråga, jag har precis fått jobb på okku i dubai och ska åka ganska snart. Vill jätte gärna ha min kille med mig eller att han kan komma ner så småningom. Har du nått tips på vad det finns för jobb där nere som passar honom? Det som är lättast att få/satsa på osv. Tänkte att du kanske vet som bor där just nu! Vore jätte tacksam för svar =)

    ReplyDelete
  2. Hej Samantha!

    Vad kul att du fått jobb här i Dubai. :) Har hört en massa bra om Okku!
    Jag ska fråga runt om någon kan rekommendera vem din kille ska kontakta. Vad skulle han vara intresserad av/vad har han gjort innan? Om jag vet lite mera så kan jag fråga rätt person. En bekant till mej har den här sidan på fb : https://www.facebook.com/groups/dubaibartenderlcub/
    Där finns info om jobb, email addresser osv. Verkar bra! :)
    Hur snart ska du flytta?

    ReplyDelete