Thursday, November 17, 2011

Hälsningar från Abu Dhabi!

Har just commit hem från Abu Dhabi. Vi besökte bl.a. the Grand Mosque, Emirates Palace och Heritage Village!
Jag ska göra ett inlägg om det inom dagarna, jag har många fina bilder!

Nu måste jag ta mej en tupplur, jag vakna lite över 8 (vi hade en tidig start) och gick och lade mej igår ungefär 4 så jag är TRÖTTzzzZZZZzz

Vi hade en jätte rolig kväll igår. :) Åt middag på Jebel Ali, satt i Mushref och kollade på Wild Strawberries, sen tog vi en taxi till Madinat Jumeirah och gick först till Trader Vic's och drack Tiki Puka Puka:n och sen till Trilogy där vi dansa tills det stängde!

I kväll blir det nog bara någon film efter keikkan. Gääsp! Har ni föresten sett Woody Allens nya, "Midnight in Paris"? Om inte så se den!! Jag rekommenderar den verkligen. :)

Okej, nu ska jag gå. Hörs snart!

No comments:

Post a Comment