Tuesday, November 15, 2011

Jag har inte slutat blogga

Hej kära vänner! Jag ber om ursäkt att det gått så lång tid sen mitt senaste inlägg. :(


Jag ska genast börja bortförklara - vi har haft gäster, först min Mamma & gudmor Helene (vilket var SUPERKUL och jag hann knappt öppna datorn) och nu är Mikkos föräldrar på besök. (EDIT: och min moster Carita har ju hunnit vara här 2 gånger på besök!)


Däremellan har vi hållit på att förhandla vårt nya kontrakt (vi skriver 3 månader åt gången). Det har varit en process, men nu har vi fått igenom praktist taget allt vi önskade och för ett par timmar sen skrivit under det nya kontraktet. JIHUUU!
Ja, och sen allt det vanliga; jobb, födelsedagar och såklart någon fest. :)


Jag förstår om ni inte orka titta in här längre men snälla! - jag lovar att nu när det börjat lugna ner sej lite så ska jag sätta igång igen. ;)


Kram,


Johanna

1 comment: