Wednesday, October 19, 2011

Bilder från re-launch partyt

Hej på er!
Det var bra fest igår. Idag har man varit lite trött...
Ska just gå och sova men tänkte påbörja ett inlägg, skriver lite till imorgon. :)

Tyvärr har min kamera varit inställd lite konstigt så nästan alla bilder är gryniga och mörka.. (men jag har försökt pigga upp dom lite!) (får hoppeligen ordentliga bilder av fotografen här under veckan)




Penny, Elena & jag i Healey's

in the ladies room at Buddha Bar

Elena och jag måste vila lite


2 comments:

  1. Hejsan på er Matte o Husse, nu är jag igen hos reserv-matte, och hon berättade för mej att hon varit där hos er i Dubai-landet på jobb och samtidigt träffat er, fräckt att hon dumpade mej..
    Ni bor i tjusig lägenhet, och får jätte god mat i restaurangen, sen påstod hon att Lady Gaga och Madonna låtarna som ni sjöng var super. Tuur att hon hamnade mitt i sandstormen!

    Igår kväll var det ett rysligt åskväder här, dunder och brak, och regnade stoora isbitar.. yääk, jag gömde mej i soffan hela dagen..

    Saknar er, men har det bra! Hurts spelade jätte bra förra lördagen..

    Puuss från Nala, alla hälsar!

    Tack för senast, kram C

    ReplyDelete
  2. TACK själv, det var roligt att ses och vi har njutit av ruisbröd och turkisk peppar ända sen dess! :) Tur att mamma kommer snart för förråden börjar ta slut. Hoppas du får en flygning hit snart igen!

    Och Nala vi SAKNAR DEJ!!! Såg du bilden på Hendrix, han sku villa va din kompis!

    Hälsa alla där! :) Kram

    ReplyDelete