Monday, October 17, 2011

Dagens outfit...

...första gången på länge! Vi har ingen helkropps spegel i vår lägenhet, eller en  nog, bakom the dressing table där Mikko har byggt upp sin studio så det blir inte så mycket speglat där inte. Så jag brukar springa till hissarna för att kolla om skorna passar med klänningen ungefär.. känns lite Fucking Åmål.


Men idag fotade jag mej på toaletterna vid Healey's. Vilken tur att ingen kom in, nån sku nog ha kunna tycka att jag är lite tokig. (Men jag hade planera färdigt att jag sku ropa jag bloggar! inte sku jag nu annors stå här och fota mej själv hehe..)


koncentrerad min & kiva blixt

jag hade länge spanat in ett par svindyra klackar på Kurt Geiger jag absolut ville ha, och gissa om jag blev glad när jag hittade nästan precis likadana på Forever21 för 26 euro! som dessutom är bekväma, woopdidoo :)
och mitt fina aprikosröda läppstift fick jag av Elena i födispresent




I morgon har vi ett launch party på Healey's dit det är inbjudet en massa media männsikor och VIP's har jag blivit informerad. Det ska bli spännande! Tur nog får jag moraliskt stöd (det ska sini både filmas och fotas också tror jag) för alla våra vänner ska komma och lyssna! :)
Så förhoppningsvis betyder det mycket bloggmaterial.

(Delvis) med tanke på det evenemanget så lagade jag en facebook sida åt vår duo. Den kan ni kolla här:

facebook.com/johannasandellduo

Ni får gärna like:a den! :) Kommer att lägga upp material från launch partyt dit.


Go'natt mina vänner!

PS. Jag lade föresten upp lite bilder från fredagens fest i inlägget nedan.

No comments:

Post a Comment