Friday, October 14, 2011

Försenade födelsedags bilder

**bilderna blev på hälft, fortsätter imorgon**

Hej på er!

Det har tyvärr dröjt med bilderna men nu äntligen ska jag försöka knåpa ihop ett litet inlägg. Vi ska börja spela om 25 minuter så det kan hända att andra hälften kommer imorgon.

Så tillbaks till min födis, jag blev uppringd av en manager och ombedd att gå ner till Healey's angående en spotlight dom ska installera och när jag kom tillbaks upp till rummet hoppade mina kära vänner fram med ballonger, konfetti och tut-grejer och skrek "surprise"! :) Vi drack skumppa och gick sen till Cavendish på middag.

Efter maten joina några fler vänner ännu på Healey's där Mikko hade fixat bord och cocktails, där vi först drog våra 3 set (men det gick snabbt med härliga vänner i publiken) och sen firade kväll. Efter det hade vi efterfest hos oss som spårade ur i roligt jammande.

Det här blev en snabbversion, men all-in-all, det var en jätte rolig kväll!!! :)

en söt liten jessi-cat

gyula the cool cat

benji goes planking





jag med lena & jessi

efterfest hos oss

julian, jag & krille

jag hade färggranna fotsulor och konfetti i skorna flera dagar efteråt

jag sjunger på bardisken (det finns några roliga videon som jag överväger att ladda upp, hmm...)

tobias tog över

jessi ackompanjerar och elena agerar hejarklack


No comments:

Post a Comment