Friday, September 23, 2011

Bad blogger

Imorgon lovar jag skriva ett inlägg! 
Det har varit så fullt upp.. Den här veckan har vi flyttat (äntligen!) och haft en hel del program (seli seli) så jag har varit en passiv bloggare, soriii.


Idag är det föresten Arthur's Day - Arthur Guinness som uppfann Guinness ölen, så här har varit crazyt partajande hela dan. Vi tog fram gitarren och drog ett par party set och där var så jäkla mycket folk att jag inte hörde mej själv tänka, framförallt inte sjunga. Så man är lite slut i rösten liksom. Giget avslutades med ett par U2 låtar vilket gjorde succé bland irländarna. Mikko fick igen sällskap på pianopallen.. :)


Nu ska jag sova, men imorgon lovas det då alltså bilder. Gunatt!!!!

2 comments:

  1. Hejsan, har du samma dubai-mobilnr som senaste år?
    Kommer dit i mitten av oktober, bor på Hotel Ramada Jumeirah, det skall bli jätte kiva och träffa er!
    Kram, csn

    ReplyDelete
  2. Hej! Vad roligt!!! :) Jag har samma nummer, jo. Texta åt mej exakta datumen så sätter jag in i kalendern, hur länge blir du/ni? Kramis

    ReplyDelete