Sunday, September 18, 2011

Salt tasting & drinking games

Igår var det en fin salt tasting tillställning i Cavendish för the International Wine & Food Society där Mikko spelade piano. Flygeln som nu kommer att vara i Cavendish anlände igår på morgonen, så not a minute too late! Mikko kommer från och med nu att spela ett par set piano där på torsdag och fredag kvällar.

Anyways, jag förstod att den här tillställningen var väldigt lyckad och intressant (finns föresten bilder på Bonnington's fb sida och blogg om det intresserar) men den drog ganska mycket ut på tiden så vi kom igång i Healey's först klockan 23, alltså spela vi bara vårt sista set.

Det var jätte roligt för att Jebel Ali gänget + några till var igen och hälsade på! :) Satt en stund i Healey's när vi spelat klart och lekte en "vuxen" version av trasig telefon som spårade ut totalt med så många olika engelska accenter, och sen ännu några varv av vår galna vän Greg's påhittade drinking game. Efter det drog vi ner till McGettigan's där det alltid är livat oberoende dagen!
När dom andra drog iväg till Rock Bottom på efterfest tyckte vissa av oss att det fick räcka och Jessi kom till oss för lite efterlängtat late night tjejsnack. :)

Idag går i trötthetens tecken. Vi ska så småningom börja planera vår launch party som kommer att vara den 17 oktober i Healey's med inbjudna gäster och press. Föresten, om någon befinner sej i Dubai då så hör av er!!
Inför den festen ska det spelas in några låtar som ska delas ut, så genast dom blir klara lägger jag upp dem här eller på vår troligtvis blivande FB-sida som jag antagligen kommer att laga innan det ska tryckas nya flyers åt oss. Jag meddelar! Och då får ni gärna gå och "gilla". :)

Ha en skön söndag kära vänner!

Sofia, jag & Elena

Benjamin, Mikko & jag

ett hörn i McGettigan's

Elena (som inte ville vara med, därmed minen), Carl, jag & Penny

No comments:

Post a Comment