Friday, September 9, 2011

Foodgasm & Dagens outfit

Den här bloggen riskerar att bli en matblogg snart. Alltså påriktigt, jag vet inte ens hur jag ska börja förklara hur god lobster raviolin var som jag just åt. FOODGASM. Ska beställa den snart pånytt och ta kameran med nästa gång.
Här kan ni läsa om den fantastiska kocken: http://bonningtontower.wordpress.com/2010/01/28/thomas-gagliardi/

Dagens nya låt är Moves like Jagger av Maroon 5 och Christina Aguilera. Mikko håller ännu på och finslipar mixen, den är fem före klar! :)

Och dagens outfit ser ut så här: (vi ska ut ikväll så jag tänkte svart + makeup stores läppstift "mandy" som är ett av mina favoriter)

..vänta nu, sku den här bloggen handla om Dubai? sminkblogg? matblogg? dagens outfit blogg?
jag ska skärpa mej.

det var lite svårt att få svarta kläder att synas mot svart bakgrund, därmed konstig vinkel - stort huvud/liten kropp bild


Okej, och när jag nu ändå redan har spårat ut med bloggen så sätter jag ännu hit dagens pre-party fiilis låt:

http://www.youtube.com/watch?v=TYYyMu3pzL4  Skrillex - First of the year (Equinox)

( Annica jag tänker på dej! <3 )

1 comment: