Thursday, September 15, 2011

Fartfylld ladies' night och lite huvudvärk bara

Go'morgon! Jag har huvudvärk. Det visade sej att vår vän, italienaren är ett litet partydjur. På gårdagens Ladies' Night beställde han champagne flaska efter champagne flaska och andra konstiga drinkar och det var ju lite svårt att tacka nej när min andra hälft redan gjorde det. Nån i den här familjen måste ju representera... Därmed huvudvärken. Men det var en riktigt rolig kväll! :)
Hans flickvän som också var trevlig är huvudkocken på Cavalli Club och hennes chef huvudhuvudkocken var en rolig kille som dejtar Bonnington's resident DJ, en annan rolig kille. I slutet av kvällen sjöng vi Spice Girls full hals. 
(vad är "on top of our lungs" på svenska? försökte kolla google translate men det blev bara fel)

Tänk vilken underbar mat dom måste äta hemma när ena är huvudkock på Cavalli Club och den andra är food&beverage manager och hotellets vin connoisseur! Nu vet jag i alla fall vem jag inte ska bjuda hem på middag.

Så började dagen med en liten överrasknings intervju för Gulf News vid frukostbordet. Min hjärna funkade ju nog inte med hela sin kapacitet men vi klarade det. Ska bli roligt att läsa den, hehe.

Förövrigt igår så gick vår lediga dag till att hänga vid poolen i granntornet hos våra belgiska vänner och lite senare äta morotskaka.

Nu åkte Mikko iväg till mallen för att fika med Benjamin. Jag tror att jag ska ta mej en liten tupplur. Måste ju sjunga ikväll. Huh!

No comments:

Post a Comment