Wednesday, September 7, 2011

Lite klagomål om cigarettrök & iver för vår Day Off

Idag är vi lediga! Det är skönt. Har varit lite konstig i rösten ett par dagar. Har funderat vad det kan bero på, för underligt nog så tappa jag inte rösten eller hade andra problem en enda gång senast, sex kvällar i veckan i sex månader! Jag kom fram till att skillnaden säkert är den att White Orchid var rökfri men på Healey's får man röka..
Min kära vän Jessi som också är sångerska sa att det i alla fall påverkar hennes röst, fast jag tror att hon också sa att hon vande sej. Hur var det Jessi, läser du?
Så jag tänker be att de sku göra i alla fall de närmaste borden rökfria.

Skriver ett kort inlägg nu med lite bilder från igår kväll för sen åker vi iväg ut på stan. Gör säkert en runda på Dubai Mall och så går vi ut och äta nånstans med vår vän Isak som också är ledig idag. Och kanske på bio. :)

Ha en skön dag allihopa!

min nya hippie klänning, vad tycks?

 
Mikko åt "atlantic salmon with steamed vegetables", drack espresso & åt glass

jag åt U10 prawns med aprikos/mandel sössö och steamed veggies, igen


1 comment:

  1. Klart jag läser ;) Be dom att göra dom närmsta borden rökfria som du sa, borde underlätta lite iaf! Du kan också försöka deala snus åt dom. Krille har redan lyckats få ett par stycken på sports att bli beroende, ooopsi :S Och du har en jääätte fin hippieklänning! Puss på däj!

    ReplyDelete